استاندار يزد:حضور توامان ناجا و بسيج در ميدان انتخابات تجربه لذتبخشي بود 
یزدفردا - دکتر عاصي استاندار يزد از ستاد تأمين انتخابات انتظامي استان يزد بازديد و حضور توامان ناجا و بسيج در ميدان انتخابات را تجربه لذتبخشي ارزيابي کرد.
دکتر عاصي استاندار يزد به اتفاق معاون سياسي امنيتي استانداري ،فرمانده انتظامي ، رئيس ستاد انتخاباتي استان و مدير کل اطلاعات از ستاد انتخابات بازديد کرد.

براساس اين گزارش در جلسه اي که در محل فوق تشکيل شد، ابتدا معاون عمليات انتظامي استان گزارشي از چگونگي تشکيل ستاد تأمين استان و اقدامات و هماهنگيهاي بعمل آمده از چند ماه قبل تاکنون، توافقات صورت گرفته با بسيج و پيش بيني هاي همه جانبه به حاضران ارائه نمود.

در ادامه استاندار يزد ضمن تشکر از فرمانده انتظامي، اعضاي ستاد و همه مسئولين و کارکنان فرماندهي انتظامي استان اظهار داشت آنچه در اين استان اتفاق افتاد و همه شاهد بوديم و براي من بسيار لذت بخش بود .برنامه ريزي، مديريت و تفاهم بسيار خوب مجموعه انتظامي بود و از تمامي مسئولين و فرماندهان و کارکنان صميمانه تقدير و تشکر مي کنم. براي اولين بار تجربه بسيار خوبي بجا گذاشته شد که نيروي انتظامي با بسيج وارد ميدان شدند.

در پايان معاون سياسي امنيتي و رئيس ستاد انتخابات استانداري از تلاشهاي انجام گرفته فرماندهي انتظامي استان و کارکنان تقدير و تشکر کرد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا